Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij ? Stel die dan via onze contactpagina.
Bij het 1e contact hebben we geen informatie nodig. We zijn vooral benieuwd welke financiële vraag of zorg je hebt. Indien nodig, geven we tijdens dat contact aan welke informatie we nog nodig hebben.
Als we persoonlijke informatie opslaan doen we dat in jouw persoonlijke dossier. Dit dossier is alleen toegankelijk met jouw telefoonnummer en unieke sms-code. Alleen jouw Budlr en jij zelf kan deze informatie in zien. Na gebruik en op jouw verzoek wordt het dossier weer verwijderd.
Ja, dat kan. En je kan dit geheel anoniem doen als je dat prettig vind. Ook als je wel je naam kennen, delen we dit niet met je werkgever, zolang jij daar geen toestemming voor geeft.
Zo snel mogelijke en uiterlijk binnen 2 werkdagen.
Omdat je werkgever betaalt voor onze ondersteuning, zijn we niet afhankelijk van andere inkomsten en kunnen wij geheel onafhankelijk helpen. Daarbij zullen we je vooral helpen met informatie en advies. Uiteindelijk kan je zelf de keuzes maken.
Als je via je werkgever Budlr kan inschakelen is dit volledig gratis. In andere gevallen betaal je voor onze ondersteuning. Maar stel gerust je vraag, want onze 1e contact is gratis en vrijblijvend.
Als je zeker wil weten of jouw werkgever met Budlr werkt kan je dit navragen bij de afdeling personeelszaken. Je kan ook via onze contactpagina een bericht sturen met daarin de naam van je werkgever. Dan informeren we je over de mogelijkheden.
Jazeker. We sturen je dan via de e-mail een link die je kan gebruiken.
Dat kan. Tijdens de telefonische kennismaking bespreken we je situatie en kijken we of een huisbezoek nodig is. Zo ja, dan plannen we gelijk een afspraak in.
Nee, vragen over je pensioen lopen via de pensioenadviseur die verbonden is aan jouw werkgever.
Nee, dit valt niet binnen onze dienstverlening.
Het kan zijn dat het telefoonnummer in het dossier niet klopt of dat er nog geen dossier is aangemaakt. Geef via de contactpagina je telefoonnummer door, dan nemen we contact met je op.
Stuur via onze contactpagina je naam, emailadres en telefoonnummer door. Dan sturen we je de juiste gegevens.
Dit kan via de kanalen die via jouw werkgever zijn gecommuniceerd. Meestal is dit een what's app nummer, e-mailadres en/of telefoonnummer. Mocht je die informatie niet bij de hand hebben kan je contact zoeken via onze contactpagina.
Zeker. Eén van de speerpunten daarbij is dat onze contactkanalen laagdrempelig en anoniem zijn ingericht, zodat werknemers sneller contact zoeken. Zo kunnen we financiële zorgen in een vroeger stadium aanpakken.
Voor ons programma dat zicht richt op preventie betaalt u een abonnement per werknemer. Voor ons aanbod voor stabilisatie kan u kiezen tussen een abonnement per werknemer of een bedrag per interventie. De prijs voor het abonnement bepalen we op basis van een vrijblijvende quick scan. Dit kan ook telefonisch, dus neemt gerust contact op.
Dit hangt af van welke diensten u wilt inzetten, maar gemiddeld gaan we uit van een implementietijd van twee maanden.
Ja, dit is één van onze diensten en wordt ingezet op basis van de behoefte van de werknemer.
Ja, we doen dit volledig zelf. Zo heeft en houdt uw werknemer één aanspreekpunt en loket voor zijn vragen. Zo voorkomen we doorverwijzing en risico op uitval.
Het verminderen van verzuim als gevolg van financiële stress vraagt om structurele aandacht vanuit de organisatie. Wij proberen uw inspanningen daarvoor te beperken. Vooral bij de implementatie is een tijdsinvestering voor de communicatie over Budlr richting de werknemers. Ook kan het zijn dat enkele staf- of lijn medewerkers deelnemen aan een training. Daarnaast zullen we met enige regelmaat met het aanspreekpunt binnen uw organisatie een evaluatie doen en activiteiten bespreken. De contacten met uw werknemers lopen zoveel mogelijk direct met Budlr. Indien nodig wordt u, met toestemming van de werknemer, betrokken bij een traject.